1-معرفی خدمات بانکی به مشتریان (سیستم پاسخگویی خودکار)
2-اعلام پایان مهلت سپرده به مشتریان (ماژول مناسبتها)
3-اعلام نرخ های سود برای اطلاع به مشتریان
4-اعلام حضور مشتریان در خصوص تکمیل مدارک
5-ایجاد بخش نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده يا نحوه برخورد با ارباب رجوع و ...
6-صندوق انتقادات و پیشنهادات در مورد ارائه انتقادات و پيشنهادات سازنده به مسئولين
مثلا : انتقادات و پيشنهادات خود را بصورت مستقيم با ارسال پيامك به شماره ****3000 با مديريت در ميان بگذاريد.
7- فرستادن اس ام اس به مناسبتهاي ملي و مذهبي
8- ارسال اس ام اس تبريك تولد به مشتريان و پرسنل
9- اعلام قدرداني و تشكر از مشتريان بابت افتتاح حساب
10- اعلام ديركرد قسط وام يا سررسيد وامها
11- اعلام تراكنشهاي انجام شده از طريق اس ام اس
12- اعلام وارد شدن به اينترنت بانك و انجام تراكنشهاي مالي از طريق اس ام اس