1. اعلام جدیترین محصولات به مشتریان
2. اطلاع رساني در مورد شرایط تخفیف ویژه
3. ارسال پیامک براي تاريخ رسيد دعوتنامه تحويل خودرو يا اعلام تاريخ تحويل خودرو به مشتري
4. ارسال پيامك با توجه به مناسبتهاي ملي و مذهبي
5. انجام طرح نظرسنجي در مورد خدمات ارائه شده در نمايندگي در خصوص مواردي همچون گارانتي محصولات و خدمات پس از فروش
6. ايجاد صندوق انتقادات و پيشنهادات پيامكي
7. منشي آنلاين و پيامكي براي پاسخگويي به سوالات متداول مشتريان
8. و هر آنچه شما از يك سامانه ارسال و دريافت پيام كوتاه خواسته باشيد ...