1-عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.
مثلا : مشتری گرامی عرضه مدلهای جدید کیف لپ تاپ شروع شد.
2- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که براي مشتريان قديمي در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.
3-ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف
6-هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر میگیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.
7- تبريك مناسبتهاي خاص مثل تولد و ...
8- استفاده از سيستم پاسخگويي خودكار براي ارسال مشخصات كالاهاي موجود . مثلا با ارسال عدد 1 مشخصات كالاي X براي مشتري ارسال ميشود.